Booty – workout kotitreeni đŸ’„

Pakara ja sen treenaaminen on yksi lempilapsistani. Liian moni kamppailee uinuvien istumalihasten kanssa ja vĂ€ittĂ€vĂ€t ettĂ€ kaikki on kokeiltu, ei ole toivoa pyöreĂ€stĂ€ pyrstöstĂ€ – tĂ€mĂ€ on onneksi niin ihanaa bullshitiĂ€!

Kun halutaan kohdistaa ja eristÀÀ tiettyĂ€ lihasryhmÀÀ, alkuun sen harjoittaminen ja hermottaminen voi olla aikalailla ajatustyötĂ€ ja keskittymistĂ€ vaativaa hommaa – lupaan kuitenkin sinulle – se palkitsee.

Jos siis haluat muhkeutta hanuriosastolle, tulee sen osata hermottua oikein. Takuuvarma keino pakaran aktivoimiseen on pitÀÀ painopiste esim. kehonpainokyykyssÀ kantapÀÀllÀ ja kevyesti jalan ulkosyrjÀllÀ. TekemÀni kehonpainokyykky- tekniikkavideo löytyy Instagram sivuiltani tÀÀltÀ.

Vaihtele eri liikkeissĂ€ painopistettĂ€, jalan kulmaa ja mikĂ€ tĂ€rkeintĂ€ – jos sinusta tuntuu ettĂ€ vaikka mitĂ€ tekisit, pakara ei aktivoidu vaan kaikki kyykyt menee aina etureisille(tai pahimmassa tapauksessa liikeen tekeminen sattuu!) – ota treenitunti osaavalta koutsilta. Se hinta maksaa itsensĂ€ sinulle nopeasti takaisin!

TĂ€ssĂ€ sinulle kotiin tai salille tehtĂ€vĂ€ksi BOOTY- workout đŸ’„

TÀmÀn treenin tekemiseen sinulla menee yhteensÀ vain n. 30 minuuttia. Voit yhdistÀÀ tÀmÀn myös lihaskuntotreeniksi esim. kÀvelylenkin pÀÀtteeksi. Muista lÀmmitellÀ hyvin. Keskity liikkeitÀ tehdessÀ tuntemukseen pakarassa. KÀytÀ itselle sopivia painoja.

VINKKI 🍑 Jotta pakaraan saadaan mahdollisimman hyvĂ€ tuntuma (ja polvet ovat turvassa) pidĂ€ liikkeissĂ€ siis painopiste aina hieman enemmĂ€n jalkaterĂ€n ulkosyrjĂ€llĂ€. ÄlĂ€ pÀÀstĂ€ polvia kÀÀntymÀÀn sisÀÀnpĂ€in, vaan työnnĂ€ niitĂ€ pikemminkin voimakkaasti auki.

TĂ€mĂ€n myötĂ€ hyviĂ€ treenejĂ€ ja poltetta pakaraan đŸ’„đŸ‘

HUOM! MikĂ€li koet yhtÀÀn epĂ€varmuutta treenitekniikoiden suhteen – olen rakkaudesta terveeseen ja oikein aktivoituvaan kehoon tuonut salilleni Crosstraining peruskurssin, jossa takuulla opit turvalliset ja oikeanlaiset suoritustekniikat.

Jo pidempÀÀn harjoitelleelle lanseeraamme kevÀÀlle tavoitteellisen harjoittelijan intensiivi- pienryhmÀn, jossa pÀÀset kehittÀmÀÀn omaa suorituskykyÀsi 10 viikon ajan tÀysin uudelle levelille.
*yllÀ olevat kurssit JyvÀskylÀssÀ Vaajakoskella.

Ensi viikonlopun vietÀnkin erittÀin mielenkiintoisessa koulutuksessa: Voimaharjoittelu kuntoutuksen työvÀlineenÀ. Aihe on niiin kutkuttavan kiinnostava!

Kuullaan pian!

xoxo Nina