FIKSU lihaskuntotreeni lenkin päätteeksi

Mietitkö että pitäisi lähteä treenaamaan mutta aika on kortilla? Iloisia uutisia! Sinun ei tarvitse skipata päivän treeniä kokonaan.

Tässä nopea ja fiksu lihaskuntotreeni esim. kävelylenkin päätteeksi. Mikäli et ole ehtinyt lenkille, on muunlainen alkulämmittely välttämätön.

Välineeksi treeniin tarvitset kaksi kahvakuulaa, itselläni tässä toimi 12kg ja 16kg kuulat, jotka ovat muuten kuntoilijalle (nainen) erinomainen valinta mikäli mietit mitä painoja kotiin ostat.

8kg kahvakuulaa voi käyttää treeneissä välineenä tehdessä esimerkiksi pystypunnerrusta, mutta liian usein arkaillaan kahvakuulien painojen kanssa isoissa liikkeissä kuten kyykyissä, vedoissa ja kaikissa heilautuksissa.

KURKKAA MINUN SEURAAVA KAHVAKUULATEKNIIKAT KUNTOON WORKSHOP TÄÄLTÄ JA LÖYDÄ SINULLE OIKEAT PAINOT JA TÄYDELLISET TEKNIIKAT KANSSANI!

Treeni

Tee kaikki seuraavat viisi liikettä putkeen ja toista tämä setti 4 kertaa. Jokaisen liikkeen välissä on hyvä pitää 20-30 sekunnin siirtymäaika uuteen liikkeeseen, jotta kerkeät hieman tasaamaan hengitystä ja vaihtamaan sopivan painon.

  • Etukyykky 12x
  • 1- jalan maastaveto 12x/puoli (2KK)
  • vauhtipunnerrus 12x /puoli
  • kulmasoutu 12x /puoli
  • punnerrus 12x

Tee kaikki liikkeet putkeen ja pidä sen jälkeen 2 minuutin tauko. Toista liikkeet 4 kierrosta.

2KK = kaksi kahvakuulaa

Sitten eikun testaamaan! Treeni-intoa!

xoxo nina